4x04 "A New Partners"

Go down

Rate This Episode - 4x04 "A New Partners"

1 - Shitty!
 
2 - Meh, not too good, but also not shitty
 
3 - It was ok, nothing too spectacular
 
4 - It was good :)
 
5 - Awesome episode! OMG! I *LOVE* IT!!!
 
 
 
View results

4x04 "A New Partners"

Post by Cassiopeia on Fri 23 Nov 2012, 23:57

We will be doing two episodes a day, even on the weekends to get through this season (the writers' least liked season of FRVS) - we gotta gun it to the really good stuff

[You must be registered and logged in to see this link.]



[You must be registered and logged in to see this image.]


Title: "A New Partners"
Written by: Dana Doggett & Little Albatross
2001
Rating: PG

Summary: Doggett gets a new partner or two...

* What did you like and dislike about "A New Partners"?
avatar
Cassiopeia
Clockblocker

Posts : 10128

http://www.doggettscully.com/

Back to top Go down

Re: 4x04 "A New Partners"

Post by TheInvisibleMan on Sat 24 Nov 2012, 05:14

NOOOOO!!! What have you done?! Alfredo looks like Jon Seda?! That has just completely altered the way I perceive his character...I know Jon Seda from when he was on Homicide, and I basically wanted to drown his character. I feel upset inside now. blink
Meanwhile...this whole dead thing is kinda fun (though I'm glad we're doing two eps a day, I imagine I'd be enjoying it less if I felt like it was gonna last for ages). Krycek deciding to possess Monica, scenes taking place in "God's Bedroom", etc...there are good times to be had with this story arc. biggrin
avatar
TheInvisibleMan
The Gun In Doggett's Pocket

Posts : 740

Back to top Go down

Re: 4x04 "A New Partners"

Post by Cassiopeia on Sat 24 Nov 2012, 11:32

I only know Jon Seda from "UC: Undercover" and "Bad Boys II" LOL
avatar
Cassiopeia
Clockblocker

Posts : 10128

http://www.doggettscully.com/

Back to top Go down

Re: 4x04 "A New Partners"

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum